Jäljet jää ♫♪

Jäljet jää


Katsoa saa

mut ei koskettaa

sydämemme vitriiniin suljetaan

vaikka Sambiaan

oon valmis lähtemään

että pakoon päästään tätä elämää

yhdessä taas

mut silti erillään

me Pöydän päissä kaukana istutaan

kelle sä oot

velvollinen kertomaan

jos sydän polttaa reikää sun rintaan


Pettääkö sydän pettääkö mun pää


Mä hullannun kun yksin istun iltaa

hei huomaa mut oon valmis nostaan hintaa

mut silti

tähän jään 

lasivitriiniin

sormen jäljet jää


Mulle tänään

annoit vähän aikaa

me jäätiin nukkumaan keskelle lattiaa

tiiän et voi 

mun mieltä ymmärtää

kun jaksan tässä vielä odottaa

tekee kipeää

mut samaan aikaan nautin 

sun kosketus on huume sisälläin

nousee taas

liekit muodon rakkauden saa

sulattaa ne seinää vitriinin


Huomenna en tiiä mistä herään

jos en ookkaan sun vieres ni soittaisitko mun perään

hymyillen me leikitään et kavereikisi aletaan

en tiedä ees miten tähän päädyttiin 

mut sil ei oo välii kunhan oot siin


Pettääkö sydän pettääkö mun pää


Hullannun kun yksin istun iltaa

hei huomaa mut oon valmis nostaan hintaa

mut silti

tähän jään 

lasivitriiniin

sormen jäljet jää








Kommentit

  1. Otsikkoa klikkaamalla pääset kuuntelemaan demon tästä kappaleesta.

    VastaaPoista
  2. Kappaletta kirjoittaessani olin täysin vahvan mielentilan pauloissa. Lähes kaikki kirjoitukseni syntyvät vahvasta tunteesta, jonka pinnalla koitan kellua. Ei nimittäin ole hyvä sukeltaa liian syvällä vedessä ja kirjoittaa täysin utopistista ja pelkkiä vertauskuvia täynnä olevaa tekstiä, johon kuulijan on hankala samaistua. Minusta sanoittamisessa on mielentkiintoista saada oma henkilökohtainen kokemus ja tunne välitettyä jokaiselle kuulijalle. Jokainen voi oman elämäntilanteensa mukaisesti tulkita säkeet itseään koskettaviksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluksi minun oli vaikeuksia tekstiä lukiessa löytää kirjoituksesi rytmiä, koska siinä ei ollut sisällön eri painoarvoa jäsentäviä pilkkuja ja eikä pisteitä. Sitten tajusin hyräillä tekstiä mielessäni ja silloin luomasi kokonaisuus lähti ihan eri tavalla aukeamaan. Olet ehkä kirjoittanutkin tekstin johonkin valmiiseen säveleen?

      Tekstisi välittää loistavasti vahvan mielentilasi, jonka kerroit sinulla kirjoittaessa olleen. Kappale on selvästi ns. sydänverellä kirjoitettu,; tunteikas, henkilökohtainen ja harkittu. Kiitos, että sain lukea sen.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit